Potrzebujesz pomocy? Zadzwoń: 61 64 64 075 lub napisz: info@innomed.pl
Jeżeli podczas pracy w programie NeuroTrac nie widzisz listy wskazań podobnie jak na załączonym obrazku należy wejść w Ustawienia -> Wskazania i kliknąć przycisk Reset.
Jeśli połączenie bezprzewodowe z elektromiografem czasami nagle się rozłącza, a następnie ponownie łączy, może to być spowodowane problemem ze wbudowanym sterownikiem połączenia bezprzewodowego w systemie Windows. Aby naprawić ten problem, należy wyłączyć wbudowany adapter połączenia bezprzewodowego i zacząć używać dostarczonego półokrągłego adaptera bezprzewodowego. Jak wyłączyć wbudowany adapter bezprzewodowy: 1. Odłącz wszystkie adaptery […]
Objawy błędu bazy danych Podczas próby otwarcia zapisanej sesji możesz zobaczyć komunikat o błędzie. Ten błąd może również wystąpić, gdy nie można uruchomić programu lub pojawia się zbyt wiele komunikatów o błędach. Przywracanie bazy danych Aby przywrócić bazę danych, upewnij się, że zaktualizowałeś oprogramowanie do najnowszej wersji (5.0.86 lub nowszej). Oprogramowanie […]
Zalecamy regularne tworzenie kopii zapasowych bazy danych, aby zmniejszyć ryzyko utraty danych. Kiedy możesz potrzebować użyć swojej obecnej bazy danych w nowej instalacji: aktualizujesz swój komputer/laptop do nowej wersji, Twój stary komputer jest uszkodzony lub niedostępny, używasz nowego komputera i chcesz, aby ta sama baza danych była dostępna zarówno na starym, jak i nowym […]
Oprogramowanie umożliwia eksport do dwóch kanałów surowych danych EMG w formacie CSV (wartości oddzielone przecinkami), które można otworzyć i zarządzać nimi w Microsoft Excel. W Excelu można dalej analizować dane. Aby utworzyć dane CSV: Upewnij się, że urządzenie EMG jest podłączone. Otwórz protokół Open Display i naciśnij przycisk Start na górze ekranu. Przewijający […]
Jeśli podczas instalacji komponentów produktu pojawia się komunikat o błędzie, może to być spowodowane nieukończonymi lub oczekującymi aktualizacjami systemu Windows. Gdy Windows wymaga zakończenia aktualizacji lub na liście “oczekujących” jest zbyt wiele aktualizacji, może to zakłócać instalacje na komputerze, dopóki wszystkie aktualizacje systemowe nie zostaną przeprowadzone. Aby rozwiązać ten problem, przejdź do Panelu sterowania, wpisz […]
Problem z połączeniem sieciowym (nie można autoryzować licencji/zaktualizować oprogramowania) W środowisku szpitalnym lub w innych miejscach, gdzie dostęp do internetu jest ograniczony, można napotkać blokadę zapory sieciowej (firewall). Oprogramowanie musi skontaktować się z serwerem, aby autoryzować klucz licencyjny i sprawdzić aktualizacje (Pomoc -> Sprawdź dostępność aktualizacji). To połączenie może być zablokowane przez zaporę. Poproś […]
Wymagania systemowe: Obsługiwane systemy: Windows Vista / 7 / 8 / 10. Zalecany jest Windows 10. Unikaj Windows XP, ponieważ nie jest już wspierany przez Microsoft, a oprogramowanie NeuroTrac jest dostosowane do najnowszych platform Windows. Apple Mac, iPad i Windows RT nie są obsługiwane. Można jednak użyć Parallels na Apple Mac, aby uruchomić to oprogramowanie. Sprzęt: […]
1. Użycie jednego z komputerów jako serwera – wszystkie inne komputery powinny być w tej samej sieci LAN. – można użyć Microsoft Server, jeśli jest dostępny, dzięki czemu nie ma potrzeby łączenia w obrębie jednej sieci LAN. Podczas instalacji masz dwie opcje do wyboru: Pierwsza, widoczna na przycisku to Rozpocznij instalację – […]
Instalacja oprogramowania NeuroTrac Pobierz najnowszą wersję oprogramowania: – Wejdź na stronę: neurotrac.emgsoft.info i kliknij DOWNLOAD (pobierz). – SHA256: 1453fcb44fd8cabcad89bbafd7c03fde8178f804ff66083f2a71b51fb9eaa432 Jeśli używasz już wersji 5.0.X, nie możesz automatycznie zaktualizować do wersji 5.1.X. Aby to zrobić, musisz ręcznie zaktualizować oprogramowanie, korzystając z powyższego linku. **Ważne!** Nowe oprogramowanie wprowadza zmiany w działaniu bazy danych, dlatego musisz wykonać […]